Antagningspoäng för Internationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2 vid Högskolan i Halmstad

Högskolan i Halmstad →

Vårterminen 2024

Antagningspoäng — VT2024

UrvalBIBIIHPSABF
Urval 1-----
Urval 2-----

Vårterminen år 2024 hade Internationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2 vid Högskolan i Halmstad antagningspoängen .

Ingen jämförelsedata tillgänglig för andra universitet.

Förklaring av urvalsgrupper: BI: Gymnasiebetyg utan komplettering
BII: Gymnasiebetyg med komplettering
HP: Högskoleprovet
SA: Sen anmälan
BF: Studieomdöme från folkhögskola

Åldersfördelning — VT2024

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_under_25Reserver_under_25Antagna_25_34Reserver_25_34Antagna_over_34Reserver_over_34
17676ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0006VT2024aldersfordelning_urval1000000
18535ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0006VT2024aldersfordelning_urval2000000

Åldersfördelning för Urval 1

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

Åldersfördelning för Urval 2

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

UrvalAntagna under 25Reserver under 25Antagna 25-34Reserver 25-34Antagna över 34Reserver över 34
Urval 1 0 0 0 0 0 0
Urval 2 0 0 0 0 0 0

Könsfördelning — VT2024

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_manReserver_manAntagna_kvinnorReserver_kvinnor
17676ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0006VT2024konsfordelning_urval10000
18535ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0006VT2024konsfordelning_urval20000

Könsfördelning för Urval 1

Antagna

Reserver

Könsfördelning för Urval 2

Antagna

Reserver

UrvalAntagna mänReserver mänAntagna kvinnorReserver kvinnor
Könsfördelning för Urval 1 0 0 0 0
Könsfördelning för Urval 2 0 0 0 0

Reserver & Antagna — VT2024

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagnaReserver
17676ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0006VT2024reserver_antagna_urval100
18535ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0006VT2024reserver_antagna_urval200

Reserver & Antagna för Urval 1

Reserver & Antagna för Urval 2

UrvalAntagnaReserver
Reserver & Antagna för Urval 1 0 0
Reserver & Antagna för Urval 2 0 0

Vårterminen 2023

Antagningspoäng — VT2023

UrvalBIBIIHPSABF
Urval 1-----
Urval 2-----

Vårterminen år 2023 hade Internationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2 vid Högskolan i Halmstad antagningspoängen .

Ingen jämförelsedata tillgänglig för andra universitet.

Förklaring av urvalsgrupper: BI: Gymnasiebetyg utan komplettering
BII: Gymnasiebetyg med komplettering
HP: Högskoleprovet
SA: Sen anmälan
BF: Studieomdöme från folkhögskola

Åldersfördelning — VT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_under_25Reserver_under_25Antagna_25_34Reserver_25_34Antagna_over_34Reserver_over_34
8101ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0005VT2023aldersfordelning_urval1010000
8917ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0005VT2023aldersfordelning_urval2010000

Åldersfördelning för Urval 1

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

Åldersfördelning för Urval 2

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

UrvalAntagna under 25Reserver under 25Antagna 25-34Reserver 25-34Antagna över 34Reserver över 34
Urval 1 0 1 0 0 0 0
Urval 2 0 1 0 0 0 0

Könsfördelning — VT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_manReserver_manAntagna_kvinnorReserver_kvinnor
8101ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0005VT2023konsfordelning_urval10100
8917ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0005VT2023konsfordelning_urval20100

Könsfördelning för Urval 1

Antagna

Reserver

Könsfördelning för Urval 2

Antagna

Reserver

UrvalAntagna mänReserver mänAntagna kvinnorReserver kvinnor
Könsfördelning för Urval 1 0 1 0 0
Könsfördelning för Urval 2 0 1 0 0

Reserver & Antagna — VT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagnaReserver
8101ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0005VT2023reserver_antagna_urval101
8917ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0005VT2023reserver_antagna_urval201

Reserver & Antagna för Urval 1

Reserver & Antagna för Urval 2

UrvalAntagnaReserver
Reserver & Antagna för Urval 1 0 1
Reserver & Antagna för Urval 2 0 1

aldersfordelning_sokande — VT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_under_25Sokande_25_34Sokande_over_34
4584ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0005VT2023aldersfordelning_sokande100

konsfordelning_sokande — VT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_manSokande_kvinnor
4584ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0005VT2023konsfordelning_sokande10

generell_statistik_sokande — VT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_forsta_handSokande_totalt
4584ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 2Högskolan i HalmstadHH-D0005VT2023generell_statistik_sokande11

Statistik över sökande — VT2023

Åldersfördelning

UrvalSökande under 25Sökande 25-34Sökande över 34
Urval 1 & 2 1 0 0

Könsfördelning

UrvalSökande mänSökande kvinnor
Urval 1 & 2 1 0

Generell statistik

UrvalSökande första handSökande totalt
Urval 1 & 2 1 1