Antagningspoäng för Internationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4 vid Högskolan i Halmstad

Högskolan i Halmstad →

Vårterminen 2025

Antagningspoäng — VT2025

UrvalBIBIIHPSABF
Urval 1-----
Urval 2-----

Vårterminen år 2025 hade Internationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4 vid Högskolan i Halmstad antagningspoängen .

Ingen jämförelsedata tillgänglig för andra universitet.

Förklaring av urvalsgrupper: BI: Gymnasiebetyg utan komplettering
BII: Gymnasiebetyg med komplettering
HP: Högskoleprovet
SA: Sen anmälan
BF: Studieomdöme från folkhögskola

Åldersfördelning — VT2025

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_under_25Reserver_under_25Antagna_25_34Reserver_25_34Antagna_over_34Reserver_over_34
28249ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4Högskolan i HalmstadHH-D0003VT2025aldersfordelning_urval1000000
29082ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4Högskolan i HalmstadHH-D0003VT2025aldersfordelning_urval2000000

Åldersfördelning för Urval 1

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

Åldersfördelning för Urval 2

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

UrvalAntagna under 25Reserver under 25Antagna 25-34Reserver 25-34Antagna över 34Reserver över 34
Urval 1 0 0 0 0 0 0
Urval 2 0 0 0 0 0 0

Könsfördelning — VT2025

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_manReserver_manAntagna_kvinnorReserver_kvinnor
35096ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4Högskolan i HalmstadHH-D0003VT2025konsfordelning_urval10000
35929ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4Högskolan i HalmstadHH-D0003VT2025konsfordelning_urval20000

Könsfördelning för Urval 1

Antagna

Reserver

Könsfördelning för Urval 2

Antagna

Reserver

UrvalAntagna mänReserver mänAntagna kvinnorReserver kvinnor
Könsfördelning för Urval 1 0 0 0 0
Könsfördelning för Urval 2 0 0 0 0

Reserver & Antagna — VT2025

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagnaReserver
27419ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4Högskolan i HalmstadHH-D0003VT2025reserver_antagna_urval100
28252ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4Högskolan i HalmstadHH-D0003VT2025reserver_antagna_urval200

Reserver & Antagna för Urval 1

Reserver & Antagna för Urval 2

UrvalAntagnaReserver
Reserver & Antagna för Urval 1 0 0
Reserver & Antagna för Urval 2 0 0

aldersfordelning_sokande — VT2025

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_under_25Sokande_25_34Sokande_over_34
14858ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4Högskolan i HalmstadHH-D0003VT2025aldersfordelning_sokande100

konsfordelning_sokande — VT2025

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_manSokande_kvinnor
14858ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4Högskolan i HalmstadHH-D0003VT2025konsfordelning_sokande01

generell_statistik_sokande — VT2025

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_forsta_handSokande_totalt
14858ProgramInternationella marknadsföringsprogrammet, senare del av program, termin 4Högskolan i HalmstadHH-D0003VT2025generell_statistik_sokande01

Statistik över sökande — VT2025

Åldersfördelning

UrvalSökande under 25Sökande 25-34Sökande över 34
Urval 1 & 2 1 0 0

Könsfördelning

UrvalSökande mänSökande kvinnor
Urval 1 & 2 0 1

Generell statistik

UrvalSökande första handSökande totalt
Urval 1 & 2 0 1