Antagningspoäng för Digital affärsutveckling, magisterprogram vid Linnéuniversitetet

Linnéuniversitetet →

Höstterminen 2024

Antagningspoäng — HT2024

UrvalBIBIIHPSABF
Urval 1-----
Urval 2-----

Höstterminen år 2024 hade Digital affärsutveckling, magisterprogram vid Linnéuniversitetet antagningspoängen 221 i urvalsgrupp APAV för Urval 1. 218 i urvalsgrupp APAV, 2 i urvalsgrupp 0 för Urval 2.

Ingen jämförelsedata tillgänglig för andra universitet.

Förklaring av urvalsgrupper: BI: Gymnasiebetyg utan komplettering
BII: Gymnasiebetyg med komplettering
HP: Högskoleprovet
SA: Sen anmälan
BF: Studieomdöme från folkhögskola

Åldersfördelning — HT2024

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_under_25Reserver_under_25Antagna_25_34Reserver_25_34Antagna_over_34Reserver_over_34
21255ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-11708HT2024aldersfordelning_urval10525635065

Åldersfördelning för Urval 1

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

UrvalAntagna under 25Reserver under 25Antagna 25-34Reserver 25-34Antagna över 34Reserver över 34
Urval 1 0 5 25 63 50 65

Könsfördelning — HT2024

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_manReserver_manAntagna_kvinnorReserver_kvinnor
21255ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-11708HT2024konsfordelning_urval132554378
24829ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-11708HT2024konsfordelning_urval218343247

Könsfördelning för Urval 1

Antagna

Reserver

Könsfördelning för Urval 2

Antagna

Reserver

UrvalAntagna mänReserver mänAntagna kvinnorReserver kvinnor
Könsfördelning för Urval 1 32 55 43 78
Könsfördelning för Urval 2 18 34 32 47

Reserver & Antagna — HT2024

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagnaReserver
21255ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-11708HT2024reserver_antagna_urval175133
25387ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-11708HT2024reserver_antagna_urval25081

Reserver & Antagna för Urval 1

Reserver & Antagna för Urval 2

UrvalAntagnaReserver
Reserver & Antagna för Urval 1 75 133
Reserver & Antagna för Urval 2 50 81

aldersfordelning_sokande — HT2024

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_under_25Sokande_25_34Sokande_over_34
12261ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-11708HT2024aldersfordelning_sokande981115

konsfordelning_sokande — HT2024

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_manSokande_kvinnor
12261ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-11708HT2024konsfordelning_sokande86119

generell_statistik_sokande — HT2024

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_forsta_handSokande_totalt
12261ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-11708HT2024generell_statistik_sokande81205

Statistik över sökande — HT2024

Åldersfördelning

UrvalSökande under 25Sökande 25-34Sökande över 34
Urval 1 & 2 9 81 115

Könsfördelning

UrvalSökande mänSökande kvinnor
Urval 1 & 2 86 119

Generell statistik

UrvalSökande första handSökande totalt
Urval 1 & 2 81 205

Höstterminen 2023

Antagningspoäng — HT2023

UrvalBIBIIHPSABF
Urval 1-----
Urval 2-----

Höstterminen år 2023 hade Digital affärsutveckling, magisterprogram vid Linnéuniversitetet antagningspoängen 202 i urvalsgrupp APAV för Urval 1. 203 i urvalsgrupp APAV för Urval 2.

Ingen jämförelsedata tillgänglig för andra universitet.

Förklaring av urvalsgrupper: BI: Gymnasiebetyg utan komplettering
BII: Gymnasiebetyg med komplettering
HP: Högskoleprovet
SA: Sen anmälan
BF: Studieomdöme från folkhögskola

Åldersfördelning — HT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_under_25Reserver_under_25Antagna_25_34Reserver_25_34Antagna_over_34Reserver_over_34
11739ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-10587HT2023aldersfordelning_urval11831574844
15792ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-10587HT2023aldersfordelning_urval20520413334

Åldersfördelning för Urval 1

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

Åldersfördelning för Urval 2

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

UrvalAntagna under 25Reserver under 25Antagna 25-34Reserver 25-34Antagna över 34Reserver över 34
Urval 1 1 8 31 57 48 44
Urval 2 0 5 20 41 33 34

Könsfördelning — HT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_manReserver_manAntagna_kvinnorReserver_kvinnor
11739ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-10587HT2023konsfordelning_urval133484761
15792ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-10587HT2023konsfordelning_urval225312849

Könsfördelning för Urval 1

Antagna

Reserver

Könsfördelning för Urval 2

Antagna

Reserver

UrvalAntagna mänReserver mänAntagna kvinnorReserver kvinnor
Könsfördelning för Urval 1 33 48 47 61
Könsfördelning för Urval 2 25 31 28 49

Reserver & Antagna — HT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagnaReserver
11739ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-10587HT2023reserver_antagna_urval180109
15792ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-10587HT2023reserver_antagna_urval25380

Reserver & Antagna för Urval 1

Reserver & Antagna för Urval 2

UrvalAntagnaReserver
Reserver & Antagna för Urval 1 80 109
Reserver & Antagna för Urval 2 53 80

aldersfordelning_sokande — HT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_under_25Sokande_25_34Sokande_over_34
7256ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-10587HT2023aldersfordelning_sokande67389

konsfordelning_sokande — HT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_manSokande_kvinnor
7256ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-10587HT2023konsfordelning_sokande7890

generell_statistik_sokande — HT2023

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_forsta_handSokande_totalt
7256ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-10587HT2023generell_statistik_sokande65168

Statistik över sökande — HT2023

Åldersfördelning

UrvalSökande under 25Sökande 25-34Sökande över 34
Urval 1 & 2 6 73 89

Könsfördelning

UrvalSökande mänSökande kvinnor
Urval 1 & 2 78 90

Generell statistik

UrvalSökande första handSökande totalt
Urval 1 & 2 65 168

Höstterminen 2022

Antagningspoäng — HT2022

UrvalBIBIIHPSABF
Urval 1---*-
Urval 2---*-

Höstterminen år 2022 hade Digital affärsutveckling, magisterprogram vid Linnéuniversitetet antagningspoängen .

Ingen jämförelsedata tillgänglig för andra universitet.

Förklaring av urvalsgrupper: BI: Gymnasiebetyg utan komplettering
BII: Gymnasiebetyg med komplettering
HP: Högskoleprovet
SA: Sen anmälan
BF: Studieomdöme från folkhögskola

Åldersfördelning — HT2022

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_under_25Reserver_under_25Antagna_25_34Reserver_25_34Antagna_over_34Reserver_over_34
2071ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-08087HT2022aldersfordelning_urval100170220
6128ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-08087HT2022aldersfordelning_urval200120170

Åldersfördelning för Urval 1

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

Åldersfördelning för Urval 2

Under 25 år

Mellan 25-34 år

Över 34 år

UrvalAntagna under 25Reserver under 25Antagna 25-34Reserver 25-34Antagna över 34Reserver över 34
Urval 1 0 0 17 0 22 0
Urval 2 0 0 12 0 17 0

Könsfördelning — HT2022

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagna_manReserver_manAntagna_kvinnorReserver_kvinnor
2071ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-08087HT2022konsfordelning_urval1200190
6128ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-08087HT2022konsfordelning_urval2180110

Könsfördelning för Urval 1

Antagna

Reserver

Könsfördelning för Urval 2

Antagna

Reserver

UrvalAntagna mänReserver mänAntagna kvinnorReserver kvinnor
Könsfördelning för Urval 1 20 0 19 0
Könsfördelning för Urval 2 18 0 11 0

Reserver & Antagna — HT2022

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalAntagnaReserver
2071ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-08087HT2022reserver_antagna_urval1390
6128ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-08087HT2022reserver_antagna_urval2290

Reserver & Antagna för Urval 1

Reserver & Antagna för Urval 2

UrvalAntagnaReserver
Reserver & Antagna för Urval 1 39 0
Reserver & Antagna för Urval 2 29 0

aldersfordelning_sokande — HT2022

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_under_25Sokande_25_34Sokande_over_34
2007ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-08087HT2022aldersfordelning_sokande55555

konsfordelning_sokande — HT2022

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_manSokande_kvinnor
2007ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-08087HT2022konsfordelning_sokande5362

generell_statistik_sokande — HT2022

IdTypNamnHogskola_universitetAnmalningsalternativAntagningsomgangUrvalSokande_forsta_handSokande_totalt
2007ProgramDigital affärsutveckling, magisterprogramLinnéuniversitetetLNU-08087HT2022generell_statistik_sokande47115

Statistik över sökande — HT2022

Åldersfördelning

UrvalSökande under 25Sökande 25-34Sökande över 34
Urval 1 & 2 5 55 55

Könsfördelning

UrvalSökande mänSökande kvinnor
Urval 1 & 2 53 62

Generell statistik

UrvalSökande första handSökande totalt
Urval 1 & 2 47 115